Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Linn - 17 juni 2010 10:24

Usch vad jag är kass på att upd, men jag har ingen riktig ork, å vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ja försöker ändå=)


I tisdags var jag på informationsdag om jobbet, kändes fruktansvärt onödigt att vara där då i princip allt var repetition, så dagen verkligen segade sig fram och man visste/kunde typ allt, var några lyft jag inte sett förrut bara.

Kommer iaf inte få någon lön den här månaden eftersom jag inte fått information om att jag måste fylla i en tidrapport, jag frågade när ja var på intron och det enda papper jag fick var om vilket konto pengarna skulle betalas ut till, och jag vet att ja tyckte de va konstigt att ja inte skulle skriva nån tidrapport, men ja tydligen så skulle ja ha gjort det ändå.


Igår hade ja ett möte som jag gick till väldigt motvilligt, men de gick bra men jag förstår fortfarande inte hur det ska kunna hjälpa mig.


Efter mötet gick vi hem till Sandra några timmar, drack kaffe, åt choklad, pratade och blev bjudna på mat, köttfärssås och makaroner. Tack hjärtat <3


Idag ska ja väl bara vara hemma vad ja vet, MÅSTE städa men känns inte som nån idé när Englali är vaken, får försöka hinna med både det och att duscha när hon sover sen=)


Måste på affären å köpa mjölk oxå, räckte bara till 1 kopp kaffe! Sen ska ja se om ja har råd med lingonsylt oxå, isf blir det blodpudding till lunch idag=)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards