Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 11 juni 2010

<3

Av Linn - 11 juni 2010 17:41

  Hon är hemma igen!

Av Linn - 11 juni 2010 12:24
"You called me strong, you called me weak
But still your secrets I will keep
You took for granted all the times I never let you down
You stumbled in and bumped your head
If not for me then you would be dead
I picked you up and put you back on solid ground"


Av Linn - 11 juni 2010 12:03

Igår umgicks jag med underbara Sandra, vi spelade kort och flummade;) På kvällen korkade vi upp vinet, slog oss ner på balkongen, svullade godis och pratade massa strunt, en jätte bra dag/kväll=)

Kvart över 12 tyckte jag att de va dags att knalla hemmåt, så sagt och gjort, men denna gång utan samtalssällskap, men de var lugnare ute så det kändes inte lika hemskt, och som tur var, var det ingen som tyckte jag såg värd ut att råna eller slå ner;)


Idag har ja inte hunnit gjort så mycket än, tagit en dusch, druckigt lite kaffe och suttit vid datorn.

Om ett tag borde Patrik dyka upp=)


Sen blir det Skräddarbacken men Sandra å Tim=) Ska hälsa på Karin å Peter m barn=)


Å idag får jag hem mitt lilla hjärta igen, ska bli underbart, har inte varit lång stund hon har varit hos pappa, och jag träffade henne faktiskt en sväng igår, men herregud vad jag har saknat det lilla grynet:D

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards