Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Linn - 5 juni 2010 22:15

Mitt lilla hjärta har blivit förkyld, snorar och hostar, stackars liten=/

Hon sover oroligt, senaste nätterna har hon vaknat och haft svårt att somna om, tror det beror på att hon är så snorig. Har rensat näsan och gett henne näsdroppar (vilket är ett projekt i sig eftersom hon hatar det) Jag hoppas hon kommer kunna sova bra inatt.


Jag känner mig oxå hängig, som att jag är påväg att bli sjuk, jag hoppas de går över för det har jag inte orken till just nu, all ork går åt till mitt gnälliga lilla gryn.


Idag har Mamma och Mormor varit här, vi har planerat sommaren, det blir ett jäkla rännande för mamma men skönt att hon ställer upp. Är bara 3 dar som behöver fixas nu innan hon får börja på dagis.

Sandra ställde oxå upp och lovade att ta henne en dag, känns skönt att jag har sånna änglar runt omkring mig=)

Den dag som är mest bråttom att fixa nu är den 15: onde då jag ska på informations dag för att få delegeringen inför sommaren, men det känns ljust,  det löser sig nog på nått sätt tror jag, hoppas iaf=)


Har äntligen komplett utemöblering oxå, det gillas=)

Englali har fått sin gåvagn oxå, men än sålänge har hon bara tagit nått steg med hjälp av den, hon tyckte nog den va lite läskig tror jag ;)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards