Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Linn - 23 februari 2011 20:36

Har ångest över att det inte blivit nån träning denna vecka förrutom i måndags, och det kommer antagligen inte bli någon heller då Englali är förkyld å inte ska till dagis imorgon heller.


Förövrigt så löper Shadow och jag håller helt seriöst på att få spader på henne!! Så fort jag får pengar över (haha hör ni vad roligt det låter?) så ska jag se till att sterilisera henne.


Har en sån där dålig kväll igen, huvudet värker, och jag känner mig ensam, kan inte nån komma å ta hand om mig? Gärna ta med sig lite godis oxå;)


När kommer våren? Den känns så sjukt långt borta när det är såhär kallt ute, 23 minus, näe nu får det tamesjutton bli varmare!

Hoppas det inte är lika kallt imorgon eftersom vi måste ut å knalla då.


Jag behöver en kram...eller 100!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards