Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Linn - 17 februari 2011 19:33

Måste ha vaknat på helt fel sida idag, å inte har det rättat till sig under dagen.

Har kännt mig trött, gnällig, orkeslös å inget känns roligt alls=/


Simmningen var jobbig idag oxå, har ingen aning om vad som hände, men efter bara några längder kände ja mig helt slut, men lyckades iaf simma 600m, sen blev det lite meditationsbastu innan jag duschade, bytte om å knallade iväg för att hämta Miranda å sen vidare för att hämta Englali.


Nu ska jag slappa i soffan, möjligen kliva upp för att göra lite te eller hämta lite kaka... ;)


Imorgon ska jag äntligen träffa Sandra å Tim igen, känns som om det är en evighet sen! 

Ska även till stadshuset, kupolen och systemet. Borde egentligen gå till Jax å hämta ut ett paket oxå, men vette sjutton om ja orkar det efter allt annat spring.

På kupolen ska det iaf inhandlas en vit skjorta, knästrumpor å så blir det ev ett par skor om ja hittar några som passar å inte kostar multum!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards