Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Linn - 8 februari 2011 21:33

Återigen en aktiv dag, gick med Englali till dagis imorse, när jag lämnat henne gick jag hem, drack kaffe och åt frukost å tog det allmänt lungt.

Kl 12 mötte jag upp Zandra utanför Maserhallen och så gick vi in å simmade, 400 meter blev det idag, sen kollade vi in Aqua Nova, och jag ska så fort som möjligt ta med mig Englali dit, dom hade värsta mysiga barnpoolen=)

Gick även in på relaxen å kikade runt, hittade en ur mysig bastu "Meditations bastun" där kommer jag försöka sitta så ofta som möjligt;)


Runt halv 2 knallade jag iväg till dagis, hämtade Englali och så följde vi med Sandra och Timsi hem, alltid lika trevligt=)


Åkte hem runt halv 5, Englali var gnällig så passade på att lifta med Ulf=)

Mitt lilla hjärta är förkyld...igen. Ska kolla av i morgonbitti om det blir något dagis eller inte.


Det känns så skönt att ha kommit igång, nu ska jag bara försöka hålla i det oxå.

Hoppas att Englali är pigg nog att gå på dagis imorgon så jag kan simma igen, men annars får vi göra det bästa av situationen å ta en mysdag å kika på Lotta på Bråkmakargatan;)


Nu ska jag kika på en film, ska bara försöka bestämma mig för vilken :P

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards