Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Linn - 12 februari 2011 20:22

Var egentligen tänkt att jag skulle ha varit iväg å simmat idag, Ulf skulle ta med Englali till brottningstävlingen där hennes storasystrar tävlade, men Englali tjurade imorse å vägrade äta frukost och eftersom vi inte visste hur de skulle bli med lunch under brottningen fick hon stanna hemma.


Blev en promenix till kupolen istället, skulle kika efter sånna där badbyxor som håller tätt till Englali på HM eftersom jag är pank men hade presentkort där... hittade dock inga men därimot blev det en tröja till mig från BikBok där jag oxå hade presentkort=) Hade sällskap av Zandra med fam=) Följde med dom hem sen å drack lite kaffe å sen promenerade vi hem igen, måste köpa ett busskort så fort jag får pengar igen.


Nattade Englali tidigt idag då hon var tjurig som sjutton, så blir nog antagligen en tidig morgon imorgon, får försöka sova tidigt ikväll så jag orkar med=)


På måndag blir det äntligen simmning igen, jag längtar ;)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards