Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Linn - 24 maj 2011 12:55

Ska snart väcka Englali och sen ska vi göra oss iordning å knalla till dagis, brukar lämna henne till lunchen på dagis egentligen när jag jobbar kväll så jag vet att hon hinner med å äta å sova utan å stressa, vilket det blir när man är hemma, eftersom det blir ett måste att hon MÅSTE äta ordentligt och hon MÅSTE hinna sova riktigt innan vi måste gå. Men då dagis mest gnäller på allt hela tiden, var inte världens bästa vän med dom igår, så Englali får börja kl 14 idag, allt blir felvridet men men, vi får försöka=)


har plockat å donat lite här hemma idag, behöver dock dammsugas och golven måste torkas av men det får väl bli imorgon det då, jobbar ju ikväll.


Jag vill att det ska bli fredag så jag vet hur mycket pengar det kommer finnas kvar efter att räkningarna är betalda, har fler räkningar än vanligt denna månad=/ Och det ska inhandlas födelsedagspresenter till Englali osv, mitt lilla hjärta blir ju 2 i slutet på Juni, tiden går så sjukt fort!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards