Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Linn - 3 maj 2011 20:13

Ja, konstaterad halsfluss igen, men denna gång måste jag tydligen träffa en läkare först innan jag får pencillin utskrivet, så har tid imorgon 8:20, blir roligt å slita upp Englali för att åka till vc, känner på mig att hon kommer ha solskens humör, speciellt med tanke på att hon vägrar sova nu.


Jag är dock fruktansvärt tacksam att jag mår bättre denna gång än sist, för om jag skulle må som jag gjorde då skulle detta gå åt skogen, Englali är mest gnällig hela tiden, skriker på pappa stup i kvarten och har tappat öronen... hon beteer sig som att hon vore jätte trött, men vägrar ändå sova när man lägger henne. La henne vid 12 idag för att sova middag, när jag åkte till distriktan 13:40 hade hon fortfarande inte somnat.


Nu ikväll sa hon själv att hon ville sova, la henne strax efter 18:30... gissa vem som fortfarande är vaken?

Möblerade nyss om på hennes rum då hon tänder lyset så fort jag klivit utanför dörren annars.


Jag vill vara frisk, ha en glad unge och orken kvar!

Av Linn - 3 maj 2011 09:23

Gissa vem som blivit förkyld...eller sjuk... när räknas man som sjuk och inte bara förkyld?


Jag har iaf fått jätte ont i halsen igen, känner mig inte kry i kroppen osv osv, men tror inte jag har feber inte mycket feber iaf.

Jag har INTE tid med detta... funderar på om jag ska ringa vc eller om jag ska avvakta tills imorgon kanske?

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards