Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Linn - 6 maj 2011 10:21

Japp, jag städade faktiskt igår, men inte vet ja om det syns speciellt mycket idag inte:P


Inatt var Englali mest bråkig, trodde ett tag att jag inte skulle få någon sömn alls, men strax efter att jag tänkt den tanken så lugnade hon ner sig å blev tyst, hade henne dock i min säng så har inte sovir direkt bra, men sånt man får leva med;)

Före kl 8 imorse var det en liten hand som petade mig på kinden å tyckte att jag skulle vakna:P


Det första hon gjorde när vi klev upp var att klämma tummen i badrumsdörren, undrar hur många gånger man sagt åt henne att inte leka med dörren eftersom hon kan klämma sig?

Nåja, för en stund råkade jag stänga igen dörren på badrumsskåpet på henne små fingrar oxå, stackars min lilla tjej :(


Nu ska jag sitta här å bara vara innan det är dags att knalla till bussen för att åka på födelsedagskaffe.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards