Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Linn - 22 oktober 2011 11:29

Är så less på min huvudvärk nu, kan det möjligtvis vara järnbrist?


Vet inte alls vad vi ska hitta på idag, jag måste städa men har ingen lust, nån som vill ha besök?


Englali sitter just nu med en godispåse i knäet och kikar på barbapappa.

Var iväg igår och köpte nya trosor åt henne, för att motivera henne att inte ha blöja när vi är hemma, det funkar sådär, hon är inte överförtjust i att inte ha blöja =/ 

Hon har även slutat med välling på kvällarna, 3 kvällar i rad nu som hon inte fått välling, och hon verkar ha accepterat det, dom 2 första kvällarna blev hon arg, men igår när hon frågade efter välling och jag sa att den var slut höll hon bara med och la sig utan tjafs, mammas stora tjej<3


På måndageftermiddag bär det av till Ikea, ska slänga ut bokhyllan i vardagsrummet och ställa dit en byrå istället;) Och så måste jag ha lite lampor i fönstren.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards