Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Linn - 12 oktober 2011 21:32

Vissa saker sårar trots att dom inte är meningen att göra det, skit oxå...


Annars har vi haft en bra dag, varit hemma hos Anders och Sandra större delen av dagen. Anders passade Englali medans jag var iväg å gjorde synundersökning, hör och häpna, jag behöver inga glasögon, dock låg jag på gränsen så ska väl göra ny undersökning om något år ;)

Nu ska pappren skickas in och sen är jag i princip good to go! =)


Imorgon har jag ett möte på förmiddagen annars ska vi väl inte göra mycket, jag måste försöka få ordning här hemma, har plockat lite nu på kvällen så det inte är lika mycket å göra imorgon, hoppas på att Englali inte hinner röra till så mycket innan jag får tummen ur å göra klart:P


Funderar på att slänga ut bokhyllan och köpa en byrå till vardagsrummet istället, vad tror ni om den idéen? Behöver ju mer förvaringsutrymme.


Nu ska nog jag kika på lite true blood (som jag inte kollat på, på evigheter) och sedan sova, sjukt trött ikväll.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards