Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Linn - 3 oktober 2011 07:47

Inte nog med att jag blev sjuk förra vecka, nu har jag fått en inflammation i ländryggen oxå, jag inte tid/råd med detta. Som det är just nu kan jag inte röra på mig. Var in till akuten i lördags där det "konstaterades" att det är en inflammation i musklerna. Dock blev jag inte sjukskriven och som det är nå kan jag knappt gå/sätta/resa på mig, väntar på add vårdcentralen ska ringa upp, så får ja se om jag får en tid till läkarn.

Jag vill inte vara hemma, men alvedon hjälper inte, känns ju som att det är kom vid sämsta möjliga tidpunkt! Arg är vad jag är!


När jag ändå har vårdcentralen på tråden ska jag säga att Englali måste få ny medicin, hon fick medicin för uvi här i fredags, dock kräks hon av den, och så kan vi ju inte ha det!


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards