Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Linn - 20 maj 2010 16:16

Igår började jag min introduktion på Hessegården, ett riktigt mysigt ställe där jag tror jag kommer trivas i sommar(och förhoppnignsvis i höst, vinter osv) Igår jobbade jag 14-20.30, gick kanon bra, men nog var man ringrostig alltid, har ju inte jobbat inom vården sen sommaren 08.


Idag började jag kl 7 och jobbade till 13:30, var extremt trött när klockan ringde 05:30 imorse, kändes som att jag inte sovit nånting nästan. Men iväg till jobbet kom jag iaf, Ulf var snäll och skjutsade=)

Gick jätte bra idag oxå förrutom att de första ja gjorde imorse var att spilla ut en massa kaffe på mina VITA arbetsbyxor... tilläggas bör väl oxå att de fanns extremt dåligt med storlekar men vi fick tag på ett par nya tillslut=)


Är sjukt varmt idag, jag hoppas på lite åska till kvällen faktiskt, så de blir lite friskare luft.


Annars har ja gjort av med pengar på Englali idag, köpte solskyddsfaktor som kostade 129kr (!!!!!) ett par skor på hm, ska köpa bättre skor sen det var bara för att hon ska ha nånting, å änsålänge vill hon ju inte riktigt gå så ja tänkte att de nog inte gjorde nått, och så fick hon en keps, som såg mycket större ut när vi kom hem än vad den gjorde i affären, nåja den skyddar från solen iaf!


När vi kom hem fick Englali bada badbalja på uteplatsen, jätte roligt tyckte hon och plaskade och skrek allt vad hon hade, var det hennes vårskrik månne?


Ringde fk nyss men hade plats 209 i kön å dom tyckte inte att dom skulle ringa upp när de va min tur så ja orkade faktiskt inte vänta utan la på, ska försöka igen lite senare.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards