Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Linn - 10 maj 2010 20:08

Ingen fara på taket, nu var de nån som reagerade på att jag inte åkte in på akuten med Englali igår, och eftersom hon var pigg och glad, lekte och busade så var det inte nödvändigt, har varit på bvc idag och hon hade knappt gått ner nånting och bvc sköterskan tyckte att jag hade oroat mig i onödan. Idag mår hon mycket bättre, har ätit vanlig mat, druckigt välling, ätit smörgåsrån i massor, youghurt har hon oxå fått i sig och proviva. Har dock fått rådet att inte ge fullkornsvälling eller fullkornsgröt på ett tag så idag har det inhandlats risgröt och majsvälling.


Jag lovar dig Jane att om jag hade tyckt det var nödvändigt hade jag självklart ringt 1177 och åkt in på akuten, det behöver du inte oroa dig för, men som sagt så var hon pigg och visade inga tecken på uttorkning.Jag känner min dotter så pass bra att veta när nånting är akut. Men tack för omtanken.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards