Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Linn - 3 maj 2010 21:40

Har haft en riktigt bra helg=) Kl 13 på lördagen var de dags för Tims dop, allt var så fint, och jag hade oroat mig lite för att Bella skulle springa runt och inte lyssna på mig, men heelt i onödan visade det sig, hon var så snäll å satt så fint på stolen hela tiden =)

Vi fikade och hade det trevligt, även om det är lite jobbigt att träffa massa okända människor, av nån anledning är jag rädd för att träffa andras familjer, fruktansvärt fjantigt men men;)


Efter dopet åkte vi å hämtade Åke, och hem till mig för att hämta lite små saker.

Sen bar de iväg upp till fraggelberget=)


Hade en fruktansvärt trevlig kväll, tack alla inblandade =)

Det blev sent, eller ska man säga tidigt? Vi gick och la oss runt kl 6, och halv 9 vaknade Englali, gjorde en flaska välling till henne och så somnade vi om, vaknade igen runt halv 10-10 (?) när Kattis kom in och hämtade Englali så ja fick sova ifred, så skönt=)

Söndagen var lugn, vi städade lokalen och Philip körde oss så vi kunde käka pizza och så att Ulf kunde hämta Bella=)

Kvällen avslutades med filmen "Draktränaren"=)


Kom hem idag runt kl 13 åt lunch, sen sov vi nån timme=)


Ska alldeles strax plocka ihop här, så mycket som möjligt för imorgon kommer systeryser=) Får se vad vi hittar på, om de blir en sväng på kupolen å så=)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards