Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Linn - 29 december 2009 22:27

Idag blev man 22, konstig ålder, jag känner mig äldre på samma gång som jag känner mig yngre, svårt att förklara. Och Englali blev 6 månader idag, det har redan gått ett halvår sen jag fick hålla denna underbara varelse i min famn för första gången, hur kan det gå så fort?


Dagen har iaf varit bra även om det alltid är jobbigt med mycket folk på en och samma gång.

Nathalie kom vid 10-10.30 imorse, sen dök familjen upp 13:30-14, stannade till strax innan 4, och vid 16:30 kom Madde, Micke och Alva=)

Kl 18, lämnade jag Englali hos mamma och sprang ner på fyren för att kolla på genrepet för rockshowen, såg inte allt men det verkade superbra, fick nån tår i ögat när jag började tänka på att jag inte kommer stå på scen nån mer gång med mina pärlor<3


Gick hem innan de var slut för ja tänkte att då skulle inte Englali ha hunnit somna, tji fick jag och var tvungen att väcka henne när ja skulle ta med henne hem.

När vi kom hem kom Camilla, Thomas och Alicia över en sväng=)

TACK för alla fina presenter, är extremt näjd med dagen=)

 

   

Englali ville oxå ha tårta;)


Nåja, måste prata lite om det här med att stå på scen, jag saknar det något fruktansvärt, mina nerver tål inte att stå på scen egentligen, men jäklar vad kul de är när allt är över;) Tittade på rock showen idag och förundrades över hur bra alla var, hur vackra allas röster lät och avundades dom, jag vill oxå kunna!

Jag önskar att jag en dag kan stå på scen, vara lika vacker som Vicki och sjunga lika underbart och modigt! <3

        (dåliga bilder, men så är dom tagna med mobilen oxå)

Av Linn - 29 december 2009 00:17

Dagen före födelsedag, eller rent tekniskt fyller jag år nu.


Idag har jag iaf, bakat, en MASSA! Har bakat mördegskakor (det gjorde jag iog igår, men doppade dom i choklad idag) sen har jag bakat nougatkakor, citron sockerkaka, kärleksmums och så förberedde jag 2 tårtor.


Sen städade jag oxå, har dammsugit, bäddat rent i sängen, gjort rent diskbänken, diskat, gjort rent handfatet osv osv.

Ska dammsuga igen när ja vaknar och torka golven då. Sen göra färdigt tårtorna.


Tog ett bad nu efter allt för att slappna av, och för att de är så sjukt skönt att vara ren och lägga sig i en nybäddad säng=) Sandra övertygade mig;)

Visst, de stör grannarna men de är ju inget jag brukar göra, och vad ska dom göra, vräka mig? hahaha!


Nu ska jag strax hoppa i säng så ja orkar med morgondagen=)


Najt najt!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards