Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Linn - 27 december 2009 23:22

Där har vi varit idag, tog bussen som gick kl 1 till systeryster, sen var vi där enda tills bussen gick kvart i 7=)

Spelade kort och åt mat, köttfärssås med spaghetti, mumma:D


Englali har hållt låda, hon är för underbar den ungen, världens lättaste att ha å göra med, bara att hoppas att det kommer hålla i sig, men sån tur har jag väl inte antar ja, kommer få hämta henne i klocktornet när hon blir några år;)


Nu på kvällen har jag bakat, havrerutor och mördegskakor som ska doppas i choklad, men de blir till att göra imorgon, ska baka mer då oxå, vet inte riktigt vad än bara.

Tårtan blir nog att göra på tisdag morgon.


Är trött och har ont i huvudet, men har alldeles för svårt att slappna av så blir nog inte sängen än, ska plocka lite och sen lösa lite korsord tror jag.


       

Av Linn - 27 december 2009 06:15

Om jag tycker att den funkar, Nej!


Har varit vaken sen halv 6, men Englali vägrade somna om, detta har alltså hänt bara några få ggr förrut, hon brukar somna om när hon får mat på morgonen. Men icke!

Jag har sovit dåligt och har ont i huvudet.

Har ingen frukost hemma heller, inget bröd och ingen mjölk och börjar redan bli hungrig.


Det känns som att dagen kommer bli bra, Not!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards