Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Linn - 24 december 2009 22:30

Vaknade vid 10 idag, duschade och gjorde mig och Englali klar och gick sedan över till Camilla med hennes julklapp, var där ett tag. Gud vad Englali blir stor när man har en liten bebis i närheten=)

Vi fick jätte fina klappar av Camilla, jag fick 3 st fotoramar i glas (camilla har sånna och dom har jag suktat efter länge) och så fick jag som en tavla med plats för 5 st foton, kommer passa fin fint i mitt vardagsrum i borlänge, är ju tänkt att det ska gå lite i svart och vitt:D

Englali fick ett par skit snygga jeans och en body med texten "made by santa" så söt:D

Dum som jag är knäppte jag inga kort på Englali idag, hon var så söt i sina julkläder.

Måste tametusan införskaffa mig en ny kamera=)


Efter besöket hos Camilla och Thomas så åkte vi till systeryster, där åt vi massa julmat och Englali fick kalops vilket var en höjdare;)

Kollade sen på kalle anka och efter det började paket öppningen, har aldrig sett så mycket julklappar på samma ställe nångång.

Englali fick mycket fint, böcker, kläder, mjukisdjur osv.

Åkte hem runt halv 7 och sen dess har vi tagit ett varmt vad och slappnat av=)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards