Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Kräksjuk.

Av Linn - 12 augusti 2011 12:42

Jag har aldrig någonsin mått dåligt av att se blod eller sår, beroende på vad det är för sår kan jag bli äcklad men aldrig någonsin blivit svimfärdig och illamående...tills idag. 

Skulle ge Englali rester sen igår och fick ta i för att få upp maten från kastrullen, slant och körde in långfingret i kastrullkanten, kom inget blod först så det enda jag såg var ett öppet sår och skymtade vitt där innuti (antagligen fett) sen kom blodet, gick bra till en början, funderade på om det måste ses över av en läkare och ringde ulf osv, när jag pratat med honom ringde jag 1177 men orkade inte vänta i kön så ja ringde mamma istället, mamma tyckte jag skulle göra rent såret (då mådde jag redan lite illa) och när jag börjar tvätta de måste jag i princip slänga på luren med mamma för att jag mådde så sjukt illa, var säker på att jag skulle kräkas, kallsvettades som en galning osv, så gick in i köket å la mig på golvet å väntade på att englali skulle ha ätit klart, där blev jag liggandes ett bra tag. Mår bättre nu iaf, ringde 1177 å dom sa att jag måste tejpa, har dock ingen tejp hemma så kl 15 åker vi hem till sandra så får hon plåstra om mig innan hon åker bort;)

 
 
Vicky

Vicky

13 augusti 2011 19:27

*blurk* Jag hade garanterat svimmat ordentligt.. Kram <3

http://Bluewhiskey.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards