Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under juni 2011

Av Linn - 3 juni 2011 09:28

Tänkte en sväng igår att vi skulle skita i å åka å fika eftersom Englali vägrade lyssna, men på eftermiddagen bestämde jag att vi skulle åka allihopa, eller jag frågade om Ulf tyckte de va en bra idé, och det tyckte han så vi packade in barn och oss själva i bilen och åkte till kupolen=) barnen fick pannkakor och festis och jag å Ulf tog en varsinn citron cheesecake =)   


Idag ska jag å Englali till Nygårdsdalen och hjälpa Åsa att plocka liljekonvaljer=) Är lite osäker på hur man tar sig dit, men det visar sig;)


Sen ikväll funderar jag på att ta ett glas vin eller 2, fick ju 2 vinflaskor av bejb i morsdagspresent =)

Av Linn - 2 juni 2011 08:38

Funderar på om jag och Englali skulle åka till kupolen idag, äta lunch och bara mysa runt... hade ju varit trevligt med en fika oxå, men både lunch och fika låter lite mastigt, måste vi ju stanna där i flera timmar...eller kanske en kombinerad lunch och fika? Kanske gå upp på Wayens, där brukar dom ha pannkakor till barnen så kan mamma köpa en latte av något slag, och nån liten kaka till efterätt, ja men då får det kanske bli =)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards