Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Linn - 23 juni 2011 08:36

Började sommarschemat i måndags, känns skönt å veta när man ska vara på jobbet ända fram till i augusti, men sen då? hoppas på att bli bokad mycket efter sommaren oxå, så det inte blir som förra året, när man blev bokad ungefär 2ggr/månad.


Jobbar midsommar nu iaf, är ledig på söndag och då ska vi ha lite kalas för Englali, Pappa, Mormor, Mamma och Lars? Kommer hit, vet inte hur jag ska göra med fikat bara, en tårta lär jag inte hinna slänga ihop om jag inte kliver upp tidigt på söndag, vet iof inte när dom kommer =S Men tror inte jag orkar fixa tårta, när ska jag hinna handla ingredienser till den? Man kanske borde köpa en tårta, hörde att det finns rätt "billiga" på Ica Maxi, men ekonomin är ju inte den bästa denna månad så jag vet inte, nånting mjölkfritt till Bella måste det ju finnas oxå. Usch, kalas är inte min grej!

Presenterna är inhandlade och betalda iaf, dom från mig och Ulf är inslagna och står å väntar på att bli öppnade. Ska köpa mer papper så ska jag slå in paketet från Englalis morfar oxå=)


Beställde kläder till Bella å Miranda för ett tag sen oxå, tyvärr så var det mesta som tält på Bella, nu vill ja att Miranda ska komma hit å prova så jag vet om jag måste skicka tillbaka nånting.


idag börjar jag kl 14, imorgon kl 8 och på lördag jobbar jag delat så jag börjar både kl 8 och 16:30 ;)


Måste plantera om mina blommor oxå, dom ser extremt ledsna ut=/

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards