Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under mars 2011

Av Linn - 21 mars 2011 08:01

Ny dag, nya möjligheter? Idag hoppas jag på att någon snäll person kommer fram till mig å erbjuder mig fast anställning med superbra lön, med början imorgon...


Har sovit gott inatt, men är trött ändå! Har iaf börjat med vitaminer nu, dock inte tagit den än idag eftersom dom ska "intas i samband med måltid" så det får bli till middagen ikväll tror jag nog=)


Ska alldeles strax gå å tvätta håret, sen ska vi väl göra oss klara för att knalla till dagis.


Bestämde med Zandra igår att vi skulle ta en prommis med Jason när vi lämnat våra trollungar på dagis, och sen hakar jag på henne hem å tvingar henne att klippa mig lite, och hoppas på att bli bjuden på lite kaffe ;)


Näe måste väl lägga på ett kol så vi hinner!


Puss<3

Av Linn - 19 mars 2011 20:16

Jag borde verkligen städa, men fastnade framför datorn istället, men ska strax sparka mig själv i baken, Bella påpekade ju igår att jag "måste diska golven" dock blir det varken dammsugning eller torkning kväll eftersom barnen tittar på film, elakt å köra igång dammsugaren så dom inte hör nånting så:P


Idag har vi mest slöat men var en sväng till Zandra och barnen å fikade lite, barnen hade supertrevligt och vi oxå förstås ;)


När vi kom hem fixade Ulf middagen och oj vad skönt de var att slippa laga maten för engångsskull, dock slappade jag inte för det utan röjde upp i köket, diskade å torkade av bänkar, vilket behöver göras igen nu ;)


Funderar på att köpa en säng till Englali då ena sidan i hennes spjälsäng gått sönder och jag vet inte hur länge jag vågar låta henne sova i den. Frågan är ju bara om hon kommer hålla sig kvar i en vanlig säng? 

På lördag ska vi iaf till Norrsundet på revy så passar på att svänga in på IKEA då så kan man kika runt lite ;)

Av Linn - 16 mars 2011 11:09

Den här tröttheten börjar gå mig på nerverna, tog mig inte upp imorse så jag å Englali blev hemma idag, ska ta tempen på Englali strax, tyckte hon kändes lite varm så får vi se om dt var tur i oturen att vi blev hemma.


Funderar på om vi ska gå ut lite efter Englalis middagslur, så vi får lite solsken och så att Englali får springa av sig lite=)


Vill att de ska bli fredag nu så jag kan införskaffa vitaminer, kikade lite på hemköp å hittade nån sorts Multikvinna tabletter, skulle finnas allt man behöver i dom, nån som vet om dom är bra?


Av Linn - 14 mars 2011 13:30

Har fastställt en egen diagnos på mig själv, dommen lyder: VITAMINBRIST!


Jag är onaturligt trött hela tiden, jag känner inte riktigt igen mig själv, känns som att jag skulle kunna sova flera dygn i sträck.


Mina naglar delar på sig och är så sjukt mjuka så det är sanslöst.


Jag lossar ontaurligt mycket hår.


Så nästa gång pengarna ramlar in på kontot blir det att köpa multivitamintabletter och Järntillskott.

Av Linn - 12 mars 2011 15:26

Vågar man hoppas på att våren är påväg nu? Underbart väder ute idag=)


Idag när vi gick till affären skippade jag vagnen så Englali fick gå, och de gjorde hon, utan gnäll=) Inne på affären fick hon ta en sån där liten vagn å köra runt med men de va ju inte de lättaste så lite hjälp fick hon ;)

När vi handlat färdigt och skulle gå hem skulle ju hon oxå ha en påse naturligtvis, något annat kom inte på fråga, så hon fick bära kaffet hem, min hjälpsamma sockerbit<3


Av Linn - 10 mars 2011 11:59

Det här med simmning går ju sådär, efter 2 veckors upphåll så mjukstartade jag i tisdags med 400m fortsatte på onsdagen med 500m men idag blev det stopp igen, hämtade Englali på dagis kl 11, dom ringde å sa att hon hade feber. Tog tempen på henne här hemma, 37.5, alltså inte feber, men men hon är väldigt hostig och nyser titt som tätt så hon behöver nog vara hemma å vila lite=)


Jag vill ha körkort, jobb och hus, helst igår!!


Tänk vad fort de kan gå att bli nertagen på jorden ibland...suck.

Av Linn - 8 mars 2011 11:12

För nån månad sen blev jag medlem på en sida som utlovar gratis tamponger 1 gång i månaden.

När man väl registrerat sig så tar det ett tag innan första paketet kommer men sen ska det tydligen rulla på med 1 leverans i månaden.


Jag trodde inte på detta men tänkte "What the hell, jag förlorar inget på det", och igår när jag kom hem låg det paket innanför min dörr, innehållandes tamponger, helt underbart tycker jag, nu återstår det att se om det kommer skickas ut 1 gång i månaden ;)


Besök sidan www.tamponsforfree.se och registrera er vettja ;)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards