Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Linn - 21 mars 2011 19:46

Ibland slår önskningar NÄSTAN in, ni kanske kommer ihåg att jag skrev imorse att jag ville bli erbjuden jobb idag.


Nu på eftermiddagen kom en sån där försäljare från Bertmarks förlag och ville sälja böcker till mig, mitt upp i alltihopa undrar han vad jag jobbar med och när jag då säger att jag är arbetslös är han väldigt snabb på att säga att dom ska rekrytera nya säljare osv osv, MEN som vanligt behöver man körkort, när jag sa att jag inte hade körkort sa han: Hum jaha, det var ju synd, kan tänka mig att du inte vill cykla till Mora.

Så fortfarande inget jobb till mig, men om man fortsätter önska och anstränga sig borde väl önskningen slå in nångång??

Av Linn - 21 mars 2011 08:01

Ny dag, nya möjligheter? Idag hoppas jag på att någon snäll person kommer fram till mig å erbjuder mig fast anställning med superbra lön, med början imorgon...


Har sovit gott inatt, men är trött ändå! Har iaf börjat med vitaminer nu, dock inte tagit den än idag eftersom dom ska "intas i samband med måltid" så det får bli till middagen ikväll tror jag nog=)


Ska alldeles strax gå å tvätta håret, sen ska vi väl göra oss klara för att knalla till dagis.


Bestämde med Zandra igår att vi skulle ta en prommis med Jason när vi lämnat våra trollungar på dagis, och sen hakar jag på henne hem å tvingar henne att klippa mig lite, och hoppas på att bli bjuden på lite kaffe ;)


Näe måste väl lägga på ett kol så vi hinner!


Puss<3

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards