Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linn - 6 augusti 2010 11:38

jaha, då sitter jag här, ensam igen, ovanligt va?

Ja jag skulle säkert kunna fråga nån om dom vill umgås, men eftersom de känns som att det alltid är jag som frågar så sitter jag hellre hemma än känner att jag tränger mig på hos folk som inte vill ha mig där.


Känner mig huslig idag, vill baka nått men vill inte äta upp de själv sen, så jag skippar nog den idéen.


Vab idag förresten, ingen som kunde ta Englali så då får ja vackert stanna hemma, tycker så synd om dom på jobbet nu, det är verkligen kris, dom får inte tag i folk och personalen får jobba mycket mer än vad dom ska, å så ringer jag mitt upp i allt å säger att jag måste vabba. Usch vad dåligt samvete jag har.


I helgen ska Englali va med pappa, jag jobbar förmiddag så när jag slutar ska jag väl bara gå hem å ruttna i nått hörn eller nått...


På måndag tänkte jag att jag skulle fråga Kenth å Ida om Englali kunde vara där tills Ulf slutar, jag hoppas de går=)


Näe, om man skulle ta å tvätta lite då... å sätta igång en kanna kaffe.

Av Linn - 1 augusti 2010 15:37

Flera dagar sen jag skrev nu, men har inte orkat.


I Onsdags kom Hillevi, Carolina och Daniel hit, dom skjutsade hit Carolina som skulle vara barnvakt åt Englali tors/fre när jag jobbade.

     


Carolina åkte hem igår, efter några mysiga dagar, tack för att du tog hand om Englali så jag kunde jobba=)


Igår på eftermiddagen så kom Åke, Anders, Sandra och Tim hit, vi grillade. Eller karlarna grillade och vi lekte med barnen=) Skönt att slippa bekymmra sig för maten=)

Klyftpotatis och kyckling blev det iaf, Englali tyckte det var svin gott och åt som en häst=)


Efter maten åkte Anders hem med Tim, men Sandra stannade kvar och spelade Uno med mig och Åke, mycket tok blev det och jag förlorade=/

Sen kom Ulf oxå så då spelade vi ett till parti, även då förlorade jag=/


  Englali hade en "bad hairday" igår.


Idag har vi inte gjort nånting, jag har diskat lite, och det är väl ungefär vad min ork tillåter, jag är så sjukt trött, och då sov vi ändå till 10, sen gick vi å la oss igen runt 11- 11.30 nångång och sov i 2 timmar till. Men ändå känner jag mig helt slut, vad är det för fel på mig?


Lägger utt några kort som inte har med saken att göra men som jag tycker om =)

   

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards