Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under april 2010

Av Linn - 8 april 2010 16:26

Jag kan med glädje meddela att jag fått sommarjobb, dom ringde från komunen idag och sa att det var klart och att cheferna för stället jag ska jobba på kommer höra av sig om schema och intro, lovely =)


Det känns så skönt, bara att hoppas på att jag kommer att trivas och att allt kommer gå bra=)

Största problemet just nu är var Englali ska vara medans jag jobbar men de löser sig på ett eller annat sätt.


Jag är glad iaf=)

                




Av Linn - 8 april 2010 12:52

Har börjat dricka en massa kaffe sen ja fick en ny kaffebryggare, kaffet blir så gott, och det är varmt;) Lovely


Englali är fortfarande snorig och hostig men hade iaf ingen feber imorse, så vi får väl se om de fortsätter så, det är ju påväg åt rätt håll iaf=)


Jag skulle behöva lite "egentid" (vågar man säga sånt som förälder?)

Mitt tålamod är mycket mindre än de brukar och jag har ingen ork, jag är glömsk och känner mig otillräcklig. Men ja lär väl få vänta ca 2veckor tills vi åker till Norrsundet, då kanske mamma kan vara snäll å ta henne lite=)


Har sovit kasst inatt, varit upp till Englali typ 100 ggr (yeah right) men många gånger iaf.


Jag har huvudvärk hela tiden, vissa dagar värre än andra.


Funderar mycket på ekonomin, tänk att pengar kan göra så mycket, ett ständigt orosmoment.


I helgen funderar jag på att bosätta mig hos Ulf och spela wii - super mario. Om jag får för honom förstås, det vet jag ju inte.

Jag vill oxå ha ett wii, nån som vill vara snäll å ge mig?


Har även börjat fundera lite på vad Englali vill ha i 1års present, så ska väl sätta mig ner å skriva en lista, hon tycker om lego har jag upptäckt, så det vill hon gärna ha ;)


Skulle vilja åka till Ikea oxå, å köpa saker till Englalis rum så man får nån ordning där, än så länge har hon ju bara spjälsängen och en byrå där inne, fruktansvärt tråkigt.

Av Linn - 5 april 2010 22:01

Känner mig depp, men det beror på att jag varit ensam utan nånting att göra HELA dagen och verkligen viljat göra nått.

Sen har 1000 saker gått fel oxå, Englali har blivit sjuk, hon har en otäck hosta och 39 graders feber, hon är väldigt slö men så fort hon somnar så börjar hon hosta så hon vaknar igen, så de är väldigt gnälligt här hemma nu.


Sen hade det dragits nå pengar från mitt konto som jag absolut inte hade räknat med så jag låg minus, men de löste sig som tur var.


Jag hatar sånna här dagar, jag måste ha något att göra annars blir jag på dåligt humör och nere. Och eftersom jag städade igår har jag inte haft nå å göra som sagt, var ute på en promenad på 30 min, det är det enda.


Har bakat en kladdkaka utan smör och socker idag, och jag ger den helt klart godkännt=)


Är kaffesugen men mjölken har tagit slut, måste köpa mjölk imorgon.


Näe, dotra ropar, hon har spottat ut nappen.

Av Linn - 4 april 2010 18:25

Har varit en alldeles jätte bra påsk=)


Har ätit god mat, fikat gott fika och smaskat mumsigt godis=) Det har spelats super mario på wii och det har umgåtts, en väldigt bra helg=)


Tyvärr vaknade jag med sprängande huvudvärk imorse, men skulle kunna tänka mig att det berodde på den frånvarande sömnen denna helg,  har sovit alldeles för lite på helt fel timmar.


Englali fick sitt första påskägg igår, en leksak, 2 nappar och majskrokar hade vi fyllt det med, hehe=)


Var även hem till Fam. Kivi igår och dom rensade ur lite så Englali fick en MASSA leksaker med sig hem, tack så mycket=)


Vill så gärna göra klar hennes rum, få in en matta och nån hylla, en "rispuff" skulle oxå sitta bra. Måste även höra av mig till tunabyggen om att eluttaget för taklampa inte funkar där inne så dom får komma hit å fixa det.


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards