Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

uppdatering?

Av Linn - 26 april 2010 17:38

Har blivit dåligt med uppdateringar på sista tiden=/


Men i onsdags åkte vi till Norrsundet för att träffa familj och vänner, och självklart för att döpa söta lilla Alicia=)


Camilla och Alicia mötte upp oss när vi kom med tåget, gick lite på stan innan vi satte oss på bussen, följde med dom hem och umgicks lite=) Så härligt att träffa dom igen<3


På torsdagen var vi hem till pappa en sväng och hälsade på och efter det gick vi hem till camilla där jag hjälpte henne att färga hennes hår, och Englali ville så gärna få tag på Figaro att hon ställde sig upp mot en möbel för första gången=)

Torsdag eftermiddag kom mamma hem och vi åt kycklingsallad och fruktsallad innan vi gick hem till Jennie och Anders å hälsade på, Englali fick sin doppresent, en jätte fin body som de står Englali på och sen en blomma där hennes födelsedatum, vikt, längd och tid stod, jätte fin, tack så mycket=) När vi var hemma hos Jennie visade Englali att hon faktiskt visst kan krypa, gud va de hände en massa saker när vi var i Norrsundet, havsluften är nog bra;)


På fredagen åkte vi hem till min syster en sväng, så kul att träffa henne igen, vi åt god lunch från bageriet och sen köpte vi även med oss lite fika därifrån efter att jag hämtat Anders hos dagmamman=)

På kvällen gick vi hem till Vicky och fick gott fika, tack så mycket <3


På lördagen var det dags för Alicias dop och självklart vägrade Englali sova och äta ordentligt innan så jag befarade att hon skulle vara sur under hela dopet, speciellt eftersom hon skrek så fort jag satte ner henne eller när jag gick ifrån henne, men det gick bra, hon satt med Jennie och Anders och bläddrade i en psalmbok och var tyst och snäll. Själv var jag sjukt nervös, men allt gick bra, jag varken snubblade eller tappade Alicia;) Själva dopet var jätte fint och dom hade valt "isnt she lovely" som låt och han som sjöng var super duktig=)

Gott fika i församlingshemmet efteråt=)


Skulle egentligen ha åkt hem på söndagen men jag hade hemlängtan så Ulf var snäll och kom å hämtade oss på lördag kväll, tack<3


Idag har vi varit på bvc och sötnosen har ökat bra i vikt, 7520 väger hon nu och är 71.5cm lång=)

Efteråt gick vi hem till Sandra, satt ute och drack kaffe och Englali fick känna på gräset för första gången, det var läskigt kan ni tro;)

Åt på mcdonalds och sen tog jag en tur i några affärer för att leta en mössa och vårjacka till englali, hittade tyvärr ingenting=/

 
 
Ida

Ida

26 april 2010 21:26

Vad ni verkar ha haft det trevligt! Har du/ni möjlighet att komma till Sandra och Crona någon dag? Jag har lite saker som du (fast mest Englali) ska få testa :-)

http://idolf.wordpress.com

 
Ingen bild

jennie

8 maj 2010 21:15

hon va inte helt tyst. hon sjöng ju ur psalmboken oxå. bil nog en religös tös det där;-)puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards