Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Linn - 30 december 2012 11:36

Den 29dec kl 00:1 (ca) fick jag ett meddelande på facebook som löd "Grattis Älskling, Nånstanns i lägenheten ligger det ett kuvert"

Självklart kunde jag inte bara låta det vara tills vi vaknade utan jag klev upp och letade, i detta kuvert låg den en lapp där det stod "Hej Älskling! Jag tycker vi förlovar oss, eller vad tycker du? Älskar dig"

Lyckan jag kände då kan inte riktigt beskrivas med ord, då min käre karl gjort väldigt klart att han aldrig ska förlova/gifta sig igen hade jag lixåm gett upp det hoppet lite grand.

Igår var den bästa födelsedag man kan tänka sig, fick en köksassistent, en parfym och 2 presentkort på massage (välbehövligt) badskum, scrub och lotion, ljus och en receptbok =)


Strax efter lunch åkte vi hem till mamma och fikade lite, lämnade barnen och åkte vidare, åkte till kupolen och kollade ringstorlekar, och jag köpte nya leggings och linne att ha när vi senare på kvällen åkte till Falun och åt på restaurang, för min del blev det skagentoast till förrätt, oxfilé och gorgonzolasås till huvudrätt och ingefärsparfait(?) med limesås till efterätt, och en halv karaff vin till det! Underbar dag med min underbara karl!


Nu är hälften av barnen hemma, väntar på att dom andra 2 ska komma hem, denna dag går nog i lathetens tecken, det enda jag vet att vi ska göra är att lägga köttet tills imorgon i marinad, göra en cheesecake och handla lite.


Puss era fina<3

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards