Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Linn - 21 september 2011 09:32

har börjat drömma extremt mycket, och det är inga bra drömmar. Det är som sagt städer som brinner ner till grunden, bilar som åker ut för stup, nära och kära som är extremt elaka, folk som dör osv osv, inge roligt jag vill drömma bra saker!


Igår jobbade jag på en "ny" avd, räknar den som ny då jag inte varit där sen förra året tror ja, eller alldeles i början av detta år. Kände mig helt lost men de gick bra, när det var läggdags så hade dom faktiskt skrivit en "to do list" för varje brukare, kanon! Så borde alla avdelningar har, kan man ha den i fickan å bara plocka upp om man blir osäker!


Idag ska jag tillbaka till "min" avdelning, ska bli skönt=)


Om en timme ca ska vi knalla till dagis, hon ville inte bli lämnad där igår, men när Ulf hade kommit å skulle  hämta henne ville hon inte följa med hem;)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards