Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under april 2011

Av Linn - 24 april 2011 12:18

Jag funderar på hur man får ihop det, Englali har jätte svårt att sova nån annanstanns än hemma, vilket gör att man inte går nånstanns på förmiddagen för man måste vara hemma när hon ska sova, när hon sovit ja men då är det inte så lång tid kvar tills det är middag och man hinner ingenstanns, efter middagen, ja då ska hon snart sova så då kan man inte gå nånstanns, hur sjutton får andra ihop det med å träffa vänner osv??

Av Linn - 21 april 2011 12:51

Klarar av att leva utan Ipren, känner mig frisk och räknas från och med idag som smittfri då jag ätit pencillinet i 2 dagar=) Några dagar återstår men så länge jag mår bra är jag nöjd=)


Idag är det städdag, diskade upp några ton disk imorse, har precis hängt tvätt och kört igång en andra maskin, då var det bara resten kvar då? Ska väl gå å vika tvätt, plocka, dammsuga och försöka torka golven, om lilla damen tillåter det. Måste tvätta fönstren oxå, meeeen de får nog vänta lite till;)

Av Linn - 18 april 2011 20:39

Var till distriktsköterskan idag och fick dommen Halsfluss, så ska käka Kåvepenin 3ggr/dag i några dagar nu då=)

Funkar inte utan Ipren som läget ser ut nu, nacken tar död på mig, men antagligen är det nånting som har att göra med halsflussen så förhoppningsvis går det över snart=)

Av Linn - 17 april 2011 19:39

Årets andra grillning avklarade vi ikväll, Johan och Thea var oxå med, sen kom även Jeanette och Thomas förbi med deras lilla son, man hade kunna trott att Borlänges nya öppna förskola var här, barn överallt men jag tror dom hade roligt iaf=)

Riktigt mysigt tyckte iaf jag att det var=)


Nu är minstingen i sängen och dom 2 större är på G i sängs=)


Var även på Borlänge Marknad en sväng på dagen, med lite Ipren i kroppen klarar man allt men börjar kännas som att jag tagit i lite väl mycket idag, men mår mycket bättre än vad jag gjort senaste dagarna så är på bättringsvägen iaf=)

Av Linn - 16 april 2011 10:58

Jag som aldrig är sjuk har nu fått feber, en halsmandel stor som en golfboll och ont i hela kroppen=/


Har nyss tvingat ner Ipren så förhoppningsvis känner jag mig bättre snart så jag orkar duscha, känner mig extremt ofräsch!


Har skickat iväg Ulf till apoteket så han kan köpa Zyx åt mig, så halsen kanske bli lite bättre iaf=)


Jaja, nog om sjukdom! För några dagar sen planterade jag och barnen frön i rabatten, och eftersom jag har ogröna fingrar får vi väl se om det kommer bli nått av det eller inte, spännande! =)




Av Linn - 10 april 2011 02:51

Har huvudvärk (för ovanlighetens skull) och kan inte somna om vilket känns mindre bra då jag vet att jag inte kommer orka med morgondagen om jag inte sover...för några timmar sen.


Funderar på om jag ska kika på några avsnitt californication...


Åh suck vad jag känner mig less, skit huvud, skit sömn...skit alltihop!

Av Linn - 8 april 2011 10:43

Har vaknat på helt fel sida idag, känns som att de kommer bli en lååång och jobbig dag idag... fake it til you make it?

Av Linn - 7 april 2011 21:46

Slut som artist, blir nog sängen alldeles strax för att ta nya tag imorgon.

Inspirationen och lusten är bortblåst... allt känns kört... blä.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards