Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 16 juli 2010

60.

Av Linn - 16 juli 2010 11:06

Eftersom jag är en härmapa så gör jag oxå den här listan ;)


1. Hur gammal är du om fem år? - 27 =S


2. Vem var den sista du träffade? - Englali, och om inte hon räknas så var det Ulf.


3.
Hur lång är du? - 174cm 


4. Vilken var den senaste filmen du såg? - Twilight!


5. Vem ringde du senast? - Sara :)


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?  - Jajjemän! Till Nathalie=)


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Beror på :)

 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Skilda.

 

10. När såg du senast din mamma? - I söndags


11. Vilken ögonfärg har du? - Blå

 
13. Har du någon gång hittat en katt? - Jag har ju hittat mina under sängen nångång, räknas det?


14. Vilken är din favoritplats? - hum, ingen aning.

 
15. Vilken plats föredrar du minst? - Jag måste nog hålla med Sara, där det är sjukt mycket folk.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - villa, volvo, vovve?

 
17. Vad skrämde dig som barn? - Att jag skulle bli övergiven.

 
18. Vem fick dig att skratta senast? - Englali


19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Nja, de är jag nog egentligen, men eftersom jag har äldre syskon har jag några ändå ;)


20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar.

 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Utan, men med trosor. 


22. Hur många kuddar har du i sängen? - 4 st

 
23. Hur många landskap har du bott i? -  3st, Härjedalen, Gästrikland  och Dalarna.


24. Har du någon gång spytt på fyllan? - Ja

 

 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Beror väl på vilken årstid det är?

26. Är du social? – Oftast.


27. Vilken är din favoritglass?Vaniljglass med krossad choklad.


28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?Ta körkort, köpa bil och hus.


29. Tycker du om kinamat? - Ja


30. Tycker du om kaffe? - Kan du lita på!


31. Vad dricker du till frukost?  - Det varierar


32. Sover du på någon särskild sida? - Ja


33. Kan du spela poker? - Nja...

 

34. Tycker du om att mysa? - Oh ja, bland det bästa som finns=)



35. Är du en beroendemänniska? - Ja, de är jag nog=/


36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Nej, tror jag=S Nu blev jag osäker.


37. Vill du ha (fler) barn?  - Ja. 


38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska



39. Har du någonsin åkt ambulans? - Ja

 
40. Föredrar du havet eller en pool? - Beror på.


41. Vad spenderar du helst pengar på? -Englali.

 
42. Äger du dyra smycken? - Nja...


43. När känner du dig lycklig? - När Englali kryper upp i famnen och vill mysa.

 

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? -Det var nog en pannkaka igår.


45. Vem är den roligaste människan du känner? - Öj, svår fråga=S


46. Välj ett ärr på din kropp? - Blindtarmsärret som är mycket större än vad de borde vara, jätte fult =/


47. Vad har du för ringsignal? -Volbeat - Radio girl





48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Ja


49. Flirtar du mycket? - Inte alls.


50. Vart togs din profilbild för din blogg? - På skolan, får några år sedan.




51. Kan du byta olja på bilen? - Ingen aning.


52. Har du fått fortkörningsböter? -Nej


53. Vilken var den senaste bok du läste? - Twilight, första boken=)



54. Läser du dagstidningen? - Ja, om jag får möjlighet.

 
55. Prenumererar du på någon veckotidning? -Nej

56. Dansar du i bilen? -   Haha, ja de händer:P


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? - öhm, rock klassiker?
 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Har faktiskt ingen aning=S


59. När var du i kyrkan senast? - När Alicia döptes.


 
60. Vilka personer utmanar du? - Alla som vill :)



 
 
Vicky

Vicky

29 juli 2010 11:01

Jo men det köper jag och har redan lagt in min :)

http://Bluewhiskey.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards