Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Attjoo.

Av Linn - 17 mars 2008 11:50

Ja, skit dag även idag, hostar å nyser hela tiden, svettas ena stunden å fryser nästa, huvudet gör jätte ont och jag känner mig bara allmänt matt, hoppas alvedonen börjar verka snart!


Ska väl försöka orka till duschen snart oxå. Äta nå kanske?


Sångkurs idag, tänker inte missa den, Sedan uppträndande på gävle folketshus, känner inte alls för det, känns inte som att ja kommer orka det, men men får väl trycka i mig en massa alvedon och se glad ut.*S*

Vill bara att den här dagen ska bara slut nu!


Igår blev det inte å ligga hemma å vila som jag hade tänkt utan gick till Camilla å Thomas å spelade kort, vet inte vad det var som var fel med mig om det var tröttheten blandat med alvedon och feber som gjorde det, men jag skrattade hela tiden åt nästan allt, jag skrattade tills jag grät, men kul va det:D som tur va så va alla trötta å glada så det blev en skrattfest:D


Somnade runt halv 3 och vaknade 8 av att mina grannar bara MÅSTE stå i trapphuset å prata högt med varann, tror de va dem nyinflyttade oxå, och till råga på allt spelade dem hög musik, så de tog ett tag innan ja somnade om, vaknade flera gånger tills jag vid 11 bestämde mig att det fick vara nog med sovandet!


Kattmaten är slut, och kattsanden är slut, och jag har inga pengar, hur ska jag bära mig åt då då?


"Oh I feel like laughing
All because of you"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards